2013. április 1., hétfő

Az én Uchihám (4. fejezet)




- Meaaaaa, help meeee! – nyöszörgöm az ágyon vergődve.
- Azon vagyok, na. Egyébként meg… - néz rám, kikukkantva a szekrény ajtaja mögül. – Rémes angol kiejtésed van.
- Japán vagyok – közlöm a tényt.
Barátosném tovább túrja a szekrényemet.
- Milyen ruhára gondoltál?
- Oh, nem olyan cicomásra, de nem is sportosra. Laza és nőies, kényelmes és szexi. Sugalljon önbizalmat, de szerénységet is. Ne legyen olyan kihívó, de ne takarjon mindent, valamint…
- Létezik ilyen ruha egyáltalán a világon?! – szakít félbe Mea, szerintem már teljesen kiadakva. Na igen, személyes varázserő.
- Bármi lehetséges! – állok be superman pózba, majd a szekrényem elé mászva, teljsen belebújok. Nemsoká felbukkanok, kezemben győzedelmesen feltartom a fekete szaggatott farmerom és a piros toppom, egy szintén fekete, mell alá érő farmerdzsekivel. – Oh yeah!
- Perfecto!
- Ez milyen nyelv? – billentem oldalra a fejem.
- Szerintem spanyol, latin vagy brazil – nevet Mea. Na, ettől okosabb lettem.

- Akkor elmagyarázom még egyszer! – kel ki magából Sasuke. – Beledugod három ujjad, majd hátralendíted, és elgurítod! Nem nehéz!
- De az!
Előre tudtam, hogy nekem életveszélyes bowling golyót adni, és milyen igazam is lett. Amint hátralendítem a golyszlit, ropogós hang hallatszik. Nem törődve azzal elgurítom a böhöm nehéz gömböt, ami letarol minden bábut.
- Fakyeeee! – ugrálok, majd megpördülök, és a következő látvány tárul elém: Sasuke a földön térdel, keze a lába közét szorítja. Óóóó, akkor ez volt az a hang.
- Bassza meg! Ne haragudj – térdelek mellé. Ilyenkor mit kell tenni. Kezdjem el neki masszírozni? Ja, aztán elégítsem ki orálisan, mi? Na persze.
Segítek neki felállni.
- Bocsánat.
- Már nem fáj – nyugtat. A nap többi részét eljátszogatjuk, aminek a vége az lett, hogy a feketeség megvert. Méghozzá kibaszottul.

Lassan sétálgatunk, amikor elered az eső. Az Uchiha már húzna be egy eresz alá, amikor halk zene csendül fel. Kezem az övéből kitépve futok a térre. Egy lány énekel, körülötte párok táncolnak. Felcsillan a szemem a szerelmes filmbe illő jelenet láttán. Sasuke beér, majd mosolyogva fogja meg a kezem és húz a tömegbe. Nagyon szép hangja van a lánynak, a nem túl gyors számra táncikálunk. Amikor már harmadjára kezdi a refrént, már mindenki énekli, mi is. A nyakát ölelve éneklem a fülébe, mire ő elégedett morranást hallat. Nemsoká vége a zenének, ő úgy távolodik el, majd az államat megfogva húz magához egy csókra.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése